داکت اسپلیت بوش

داکت اسپلیت بوش

داکت اسپلیت بوش یکی از محصولات مهم و کاربردی در صنعت تهویه مطبوع می باشد که جهت خنک کردن و گرم کردن محیط از آن در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شود. داکت اسپلیت بوش یکی از مهم ترین محصولات کمپانی بوش می باشد که در کشور تایوان و به سفارش اروپا ساخته می شود. کمپانی بوش در ساخت داکت اسپلیت بوش از متریال مرغوب با استاندارد جهانی در ردیف نام و برند بوش استفاده می کند به طوری که عمر مفید این دستگاه ها بالای ۲۰ سال می باشد. داکت اسپلیت بوش در مدل های داکت اسپلیت اینورتر بوش و داکت اسپلیت معمولی بوش (دور ثابت) تولید و در بازارهای جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. داکت اسپلیت اینورتر بوش در سری های ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ تولید می شوند که این محصولات تا ظرفیت ۳۶۰۰۰ تک فاز هستند و در ظرفیت های ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ سه فاز تولید می شوند. همچنین داکت اسپلیت معمولی بوش (دورثابت) در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ تولید می شوند که این محصولات تا ظرفیت ۳۶۰۰۰ تک فاز و در ظرفیت ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ سه فاز هستند.

مشخصات فنی داکت اسپلیت بوش

داکت اسپلیت بوش در دو مدل اینورتر و دورثابت (معمولی) تولید می شود که هر کدام از این مدل ها بسته به نوع پروژه انتخاب می شوند. داکت اسپلیت اینورتر بوش در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ تک فاز هستند و در ظرفیت های ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ بصورت سه فاز تولید می شوند. داکت اسپلیت اینورتر بوش دارای گرید انرژی ++A می باشد و از لحاظ مصرف انرژی جزء کم مصرف ترین داکت اسپلیت های بازار جهانی می باشد. مدل دیگر داکت اسپلیت بوش سری معمولی با کمپرسور دور ثابت می باشد که این مدل نسبت به داکت اسپلیت اینورتر بوش از لحاظ اقتصادی بسیار بهینه تر می باشد و این مدل در محیط های با آب و هوای حاره ای بسیار کاربردی می باشد. یکی از مشخصات بارز در طراحی داکت اسپلیت بوش ظرافت در طراحی از نظر ابعاد می باشد که این موضوع در جانمایی بسیار به کمک معماران و طراحان داخلی آمده است. کمپرسورهای داکت اسپلیت بوش از نوع اسکرال می باشد که این مدل کمپرسورها با بهره گیری از گاز  R410a تا دمای ۵۰ درجه سانتی گراد به راحتی کار می کند و این موضوع داکت اسپلیت بوش را از دیگر برندها متمایز کرده است. از موارد مهم که امروزه می بایست به آن توجه ویژه داشت شرایط آلودگی محیطی (آب و هوا) می باشد که داکت اسپلیت بوش در ساخت کندانسور (یونیت خارجی) و اواپراتور (یونیت داخلی) از روکش های Gold fin و Blue fin استفاده کرده است که این امر باعث افزایش عمر دستگاه در شهرهای دارای آلودگی می باشد. نحوه کارکرد داکت اسپلیت اینورتر بوش به این صورت است زمانی که کاربر دستگاه را روشن می کند ترموستات داکت اسپلیت دمای محیط را حس کرده و سرعت فن را یونیت داخلی را بر اساس دمای محیط داخلی تنظیم می کند، دمای محیط با کمترین زمان به دمای مطلوب که توسط کاربر روی ترموستات تنظیم کرده میرسد و دستگاه بدون آنکه خاموش شود در دورهای بسیار پایین در حالت آماده باش می ماند که به محض تغییر دما با کمترین مصرف انرژی دمای محیط را کاهش دهد. این موضوع باعث جلوگیری از تکرار خاموش و روشن شدن دستگاه در طول دوره مصرف می شود و به میزان زیادی مصرف برق را کاهش می دهد و به طول عمر دستگاه داکت اسپلیت بوش اضافه می کند.

قیمت داکت اسپلیت بوش

با توجه به دو مدل داکت اسپلیت اینورتر بوش و داکت اسپلیت معمولی بوش (دورثابت) قیمت نوع اینورتر به دلیل بهینه بودن در مصرف انرژی از لحاظ قیمت کمی بالاتر از نوع معمولی (دورثابت) است. قیمت داکت اسپلیت بوش در بازار ایران با توجه به کیفیت بالای آن با برندهای مانند داکت اسپلیت دایکین و میتسوبیشی و LG به خوبی رقابت می کند. قیمت داکت اسپلیت بوش طوری تنظیم شده که خریدار ترجیح می دهد به جای خرید داکت اسپلیت از برندهای چینی مانند مدیا و گرین و … از برند معتبر و با کیفیت بوش خرید کند.

خرید داکت اسپلیت بوش

یکی از موارد مهم در خرید داکت اسپلیت علاوه بر کیفیت و قیمت آن، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد که گزینه گارانتی و خدمات پس از فروش مهم ترین عامل در انتخاب این دستگاه ها می باشد. دستگاه داکت اسپلیت بوش دارای ۶۰ ماه گارانتی کمپرسور و ۱۲ ماه گارانتی سایر قطعات می باشد و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت بوش توسط شرکت سرماسده ایرانیان آسای نماینده انحصاری در ایران بصورت ۲۴ ساعته به خریداران محترم ارائه می شود. کارشناسان و تکنسین های شرکت سرماسده ایرانیان آسای نماینده انحصاری داکت اسپلیت بوش در ایران با گذراندن دوره های تخصصی یکی از مجرب ترین افراد در زمینه ارائه خدمات پس از فروش داکت اسپلیت بوش در ایران هستند که این خدمات را بصورت شبانه روزی به خریداران محترم ارائه می دهند.